Stories of our Old bones
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Land of the Dragonriders

Go down 
+2
feniks
Sanne
6 posters
Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 7:35 am

Dit RPG speelt zich 25 jaar na de Erfgoed-trilogie af. De meeste belangrijke personages zijn gestorven of weggegaan uit Alagaesia. Saphira en Thoorn hebben de inwoners van Alagaesia wat drakeneieren nagelaten, maar niemand weet waar die zijn. De zoon van Galbatorix is in de voetstappen van zijn vader getreden en probeert net als zijn vader voor hem, de macht te winnen over Alagaesia. Het probleem is, nog Galbatorix zijn zoon, nog de elven, mensen en dwergen weten waar de eieren zijn, hoeveel het er zijn, en wie er bestemd zijn om drakenrijder te worden.
De elven, dwergen en mensen proberen, ondanks hun meningsverschillen, samen te werken om te voorkomen dat de geschiedenis zich herhaald. Na een lang gevecht werd Galbatorix dan wel verslagen, maar wie zegt dat het er dit keer net zo makkelijk aan toe zal gaan als toen? Niemand wilt die verwoesting nog een keer meemaken.

Wie kan je spelen:
-Een Drakenrijder, iemand die een ei vind, of al gevonden heeft. Hou er wel rekening mee dat niet iedereen een drakenrijder word, want er moeten ook onder rollen zijn.
-Een elf, dwerg of mens om te de drakenrijders te helpen en begeleiden.
-Galbatorix zijn zoon (was 15 toen zijn vader stierf en heeft langzaam zijn opkomst gemaakt. Is nu dus rond de 40)
-Dienaren van Galbatorix zijn zoon. (kan ook een shade zijn remember!)

Hieronder een map van Alagaesia zodat je weet wat waar is en waar de personages naar toe kunnen.
Land of the Dragonriders 2nv9wde

En het geliefdelijstje:

Naam:
Innerlijk:
Uiterlijk:
Leeftijd
Ras:
Wie ben je:
Draak of ander dier:
Geschiedenis personage:
Overige:


Last edited by Sanne on Sun May 18, 2014 7:54 am; edited 3 times in total
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 7:41 am

oke stuur toch maar de hele lijst

Naam: Alexander Tristan Wings
Innerlijk: over het algemeen is hij wel aardig maar toch altijd wat wantrouwig naar mensen, hij is rebels en koppig.
Uiterlijk: komt
Ras: mens
Wie ben je: een drakenrijder maar dat is hij pas een week
Draak of ander dier: draak een vrouwtje genaamd elsa
Geschiedenis personage: is een jongen man van … jaar. Hij is opgegroeid in een dorpje bij een wapensmid. Hier heeft hij veel geholpen met wapens maken en hij probeerde ze natuurlijk ook allenmaal uit. Alexander word door de meesten aangesproken als axel. Axel is een echte wilde bras en heeft een hekel aan regels. Zeker de regels van het rijk. Hij heeft de nodige al geschonden en vaker in aanvaring geweest door zijn brutaliteit met soldaten. Hierdoor bracht hij zijn pleeggezin in gevaar. Hij was al vaker aant twijfelen om weg te gaan van daar maar de doorslag kwam toen hij hoorde tot de soldaten de meesten jongen mannen uit het dorp zouden komen ophalen om in het leger van het rijk te werken dit weigerde hij en hij legde dit uit aan zijn adoptie ouder en vertrok. Dit nu twee weken gelden. Maar een week geleden had hij iets gevonden wat alles veranderde in hem een steen dat een ei bleek te zijn een draken ei nog wel die uit was gekomen. Hij heeft haar de naam elsa gegeven en kwa karakter lijkt ze op axel koppig, trots en roekeloos want ze stort zich overal in. ze is nog jong en past prima in de tas waar axel mee reist voor verlopig. Hij probeert het geheim te houden en hij is op weg naar de hoofdstad van de elven want hij weet niet of de varden te vertrouwen zijn.
Overige:eehm hij heeft een oudere broer.
Back to top Go down
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 7:48 am

shit was leeftijd vergeten zie ik net Razz
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 7:52 am

Naam: Isilwen Nagarian
Innerlijk: Isilwen is een trotse en statige elfin, eerlijk en kalm. Ze behandelt andere zoals zij haar behandelen, en heeft respect voor de natuur. Wel is ze sinds ze haar draak verloren is erg bitter, en heeft soms wat stemmingswisselingen waarin ze erg grimmig en negatief kan zijn. Ze kan heel erg afstandelijk en kil doen, mocht de situatie daarom vragen
Uiterlijk: Isilwen heeft lang zwart stijl haar, grijze ogen en puntige elfenoren. Haar huid is ivoorwit. Ze is vrij lang en knap als alle elven. Ze draagt meestal groene of zwarte kleding waarin ze makkelijk kan bewegen. Op haar rechterschouder heeft ze een tatoeage die aangeeft dat ze de elfenvorstin dient.
Ras: Elf
Wie ben je: Een elf die nieuwe drakenrijders begeleidt.
Draak of ander dier: Geen draak, al kan ze later misschien een ei krijgen.
Geschiedenis personage: Isilwen was een drakenrijder met een witte draak, die door galbatorix gedood is. Daarna heeft ze zich heel lang van de wereld afgesloten, maar nu is ze weer in staat om anderen te helpen. Ze heeft ook gevochten in de oorlog om Galbatorix te verslaan.
Overige: Isilwen is enkele honderden jaren oud en erg bedreven in magie, zwaardvechtkunst en de oude taal. Ze heeft meerdere leerlingen gehad vroeger en is in dienst van de elfenkeizerin.



ik heb haar vrij sterk gemaakt met vechten en magie enzo, maar omdat ze geen draak heeft is het toch nog wel eerlijk denk ik. Zo is het ook logischer met haar rol
Back to top Go down
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 8:22 am

Naam: Delihla Blackwood
Innerlijk: Delihla lijkt in het eerste opzicht misschien aardig en onschuldig maar dat is ze totaal niet. Delihla is harteloos en niet bang om te doen wat ze moet doen. Als ze een doel heeft gaat ze ervoor, wat het haar ook kost. Ze is niet bang voor een gevecht en gaat dat zeker niet uit de weg. Ze luistert naar niemand, behalve naar haar koning, de zoon van Galbatorix, en is in staat te sterven voor hem. Toch zit er ergens diep in haar ook iets zachts en liefde, maar daar walgt ze van en stopt ze altijd zo ver mogelijk weg zodat het haar niet over kan nemen. Ze heeft soms dus een beetje een tweestrijd met zichzelf. Soms vind ze het leuk om, gewoon weg voor haar vermaak, een beetje met de vijand te flirten en te doen. Ze heeft haar speelse kanten zoals elke andere vrouw dat zou hebben
Uiterlijk: linkje (+aanpassingen) de blauwe tatoeage (op haar gezicht en hand) zijn niet blauw zoals op de afbeelding maar bordeaux rood, haar ogen zijn wel blauw en haar haar is niet blauw/groen maar zwart met rode lokken erdoorheen en een rode roos in haar haar. Delihla lijkt heel onschuldig maar is dat toch echt niet.
Leeftijd: 20
Ras: Shade
Wie ben je: Delihla is een dienaar van Galbatorix zijn zoon.
Draak of ander dier: Delihla heeft een kraai genaamd Ryuk en een hengst die luistert naar de naam Hades. Beide dieren zijn niet "echt echt" maar gemaakt van de zwarte magie die Delihla beheerst. Ze kunnen beide wel bloeden en sterven dus zijn niet onsterfelijk
Geschiedenis personage: Delihla was niet altijd wie ze was. Eerst was ze gewoon een meisje, levend met haar ouders en broer bij de Varden. Maar dat veranderde toen haar ouders gedood werden en zij en haar broer vluchten voor het kwaad. Ze werden gevangen genomen en gemarteld omdat Delihla haar broer blijkbaar wist waar een van de eieren was. Deze vertikte het echter te zeggen en is gek geworden. Hij zit not altijd in de kerkers onder het kasteel. Bij Delihla liep het anders. Ze was sterk en wist zich te verzetten tegen haar matelaars. Toen ze per ongeluk een man doodde die informatie uit haar moest halen, werd ze gedwongen in de leer te gaan bij een shade. Hij leerde haar al het kwade en de duistere kant van magie zie hij zelf in zijn bezit had. Als laatste test moest ze hem doden. Om te laten zien dat ze kon wat ze geleerd had. Zo gezegd zo gedaan. Ze vermoorde de man en nam zijn plaats in. Al het lieve en onschuldige dat in haar zat werd in een hoekje weg gestopt. Nadat ze zijn plek had in genomen zwoer ze trouw aan Galbatorix zijn zoon. Haar broer heeft ze nooit meer gezien na die tijd. Maar dat vind ze niet erg. Voor haar is haar hele familie dood.
Overige: Delihla heeft een zware obsessie met roze. Overal waar ze geweest is en verderf heeft gezaaid is er een roos te vinden die ze achter heeft gelaten.



Die dieren van zwarte magie is netzo als die vleermuis die die shade in de boeken tevoorschijn tovert.


Last edited by Sanne on Sun May 18, 2014 8:31 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 8:27 am

Naam: Xavier Slade
Innerlijk: Wisselvallig - Haatvol - Snel kwaad - Pessimistisch - Kil - Minachtend - Sarcastisch
Uiterlijk: Mijn avatar, als referentie nog deze plaatjes hier: http://www.zerochan.net/733455 // http://www.zerochan.net/1489977 // http://www.zerochan.net/781040
Voor nog meer detail: Xavier heeft wit haar wat reikt tot aan zijn kaak in lengte. Het zit altijd warrig door de wind of gewoon omdat hij het niet verzorgd heeft die dag, maar ondanks dat ziet het niet verkeerd uit. Zijn ogen zijn felgroen en hebben soms in het licht een gelige tint. Zijn huid is wit, hij heeft sproetjes rond zijn neus en schouders. Voor de rest heeft Xavier een dun maar sterk lichaam. Hij is goed getraind, maar is niet getraind op ruwe kracht of met het principe om spieren te bouwen dus hij heeft geen duidelijke spieren. Als kleding kiest hij vaak donkere tinten en dingen die hem niet in de weg zullen zitten, zoals irritante capes of mantels.
Ras: Mens
Wie ben je: Xavier is een drakenrijder en hij heeft zijn ei al gevonden. Zijn draak is nog niet ontzettend sterk, maar dat maakt Xavier goed met zijn eigen kracht.
Draak of ander dier: Xavier heeft een draak die hij Valarak heeft genoemd. Valarak is een donkergrijze draak met felle rode ogen.
Geschiedenis personage: Voor zo lang Xavier zich kan herinneren zit hij al in het oude paleis van Galbatorix. Nadat Galbatorix overleed, nam zijn zoon het van hem over. Tegen die tijd zaten Xavier's ouders in Galbatorix zijn leger. Op een nacht waren zijn ouders roekeloos bezig geweest, wat als resultaat zijn moeder's zwangersschap had. Galbatorix Junior was hier niet blij mee, omdat zijn paleis niet diende als plek om baby's op te voeden, noch wou hij dat zijn aanvoerder haar tijd ging benutten met het grootbrengen van een baby. Toch spaarde Galbatorix haar en liet haar de jongen opvoeren.
Echter, een jaar later overleed ze, en Xavier viel onder de zorg van Galbatorix Junior. Galbatorix Junior wou Xavier bij het afval dumpen, maar besloot uiteindelijk de jongen groot te brengen. Een stel maids brachten Xavier groot tot Xavier volgens Galbatorix Junior de gewenste leeftijd had voor training. Wat Galbatorix met Xavier wou, was hem een vechtmachine maken. Xavier kon niets anders dan toegeven aan zijn zware trainingen, waarin hij vaker flauw viel dan hij wou. Toch hield hij het vol, hij deed het omdat hij geen andere plek had. Hij wist dat hij geen ouders had en dat hij alleen maar de maids en Galbatorix zelf had. Als hij hier niet was, dan zou hij een zwerver zijn. Dus zo pragmatisch als hij was, besloot hij gewoon te blijven. Alle wereldbeelden die hem geleerd werden, waren vervormd, duister en verkeerd, maar wat wist Xavier nou van goed of kwaad? Het enige wat hij wou, was een plek hebben. Xavier werd getraind tot een assassin en niet zomaar één, hij werd de trots van Galbatorix. Hij bleek ongelooflijk getalenteerd te zijn en door zijn opvoeding was hij niets anders geworden dan Galbatorix's machine.
Maar deze gedachten heeft Xavier al lang niet meer. Hij weet dat hij nuttig is en hij is er trots op. Hij denkt al lang niet meer na over goed of fout of waar hij hoort. Het is zijn levensstijl geworden. Hij denkt alleen maar of de persoon voor hem een vijand is. Zo ja, dan is Xavier het laatste wat die persoon zal zien.
Overige: Xavier is erg ervaren op het gebied van vechten. Hij is goed met zwaardvechten, hij kan goed overweg met messen en momenteel begint hij steeds sterker te worden met magie. Zijn zwakke plek is dat hij niet de beste is in hand-to-hand combat, omdat zijn lichaam dus niet getraind is op kracht maar snelheid en hij vrijwel nooit zonder wapens vecht, ook is zijn weerstand tegen geest-aanvallen erg laag. Je kunt hem door middel van zo'n aanval dus goed neerhalen.

LAAAAAANG.


Last edited by Ruuz on Mon May 19, 2014 2:32 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 8:39 am

Ik wil beginnen :E
Back to top Go down
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 8:40 am

ghehe we zijn nog maar met zn 4e Razz
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 8:44 am

omg die twee rollen zijn gemeen en als die pat kruisen met axel ooh...volgens mij moet axel bidden tot hij niet meteen het loodje legt.
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 8:49 am

isilwen gaat axel beschermen! xD
Back to top Go down
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 8:51 am

haha gonna be funny Smile
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 8:52 am

ik zie het al voor me echt, volgens mij ga ik dan dood van het lachen.
Back to top Go down
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 9:15 am

oke ik wil ook wel beginnen eigenlijk Razz
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 9:20 am

Ikke ook heel graag. Al reageer ik morgen na mijn werk pas weer.
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 9:20 am

Ik ook, ik zit hier in alle spanning te wachten x]
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 9:22 am

ik ben morgenmiddag wel thuis maar heb 's avonds karate dus dan ben ik pas vanaf een uur of 10 weer online Mad misschien iets eerder
Back to top Go down
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 9:24 am

well ik denk morgenavond beginnen want stef gaat slapen en de andere zijn er nog niet...
morgen stage van 13.00 tot 19.00 dus om 12 uur weg en 20.00 thuis ongeveer
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 9:25 am

Laten we beginnen de rest springt wel in gaat heel makkelijk bij dit soort rpg vind ikke :$ maar zo denk ik er over omdat ik heel graag al wil beginnen en als jullie al posten kan ik morgen na mijn werk meteen posten.

vind het gewoon zo leuk een drakenrijders groeps rpg weer.
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 9:27 am

Ik werk deze week van 6 tot 15 uur dus ik kan het nooit echt lat maken
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 9:37 am

van mij mogen jullie beginnen als ik om 9 uur er nog niet ben Razz alleen aub niet opeens 20 paginas verder zijn. Da's wel heel veel leeswerk.
Back to top Go down
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 9:50 am

haha we zouden het bescheiden houden Wink
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 10:04 am

We zullen ons inhouden haha~
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 10:22 am

waarom geloof ik jullie niet
Back to top Go down
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 10:24 am

hahaha i promise!
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders EmptySun May 18, 2014 4:10 pm

Als jullie goed vinden post ik iets meteen na het werk :3
Back to top Go down
Sponsored content





Land of the Dragonriders Empty
PostSubject: Re: Land of the Dragonriders   Land of the Dragonriders Empty

Back to top Go down
 
Land of the Dragonriders
Back to top 
Page 1 of 4Go to page : 1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» klets topic over Land of the Dragonriders rpg

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Stories of our Old bones :: Het RPG :: Fantasy-
Jump to: