Stories of our Old bones
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 klets topic over Land of the Dragonriders rpg

Go down 
5 posters
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyMon May 19, 2014 9:31 am

ik dacht maak maar even een klets topic over het draken rijders rpg.

ik vind jullie rollen echt leuk. en tot dehaila jaloers is op xavier XD
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyMon May 19, 2014 9:38 am

Haha, ik vind het ook leuk. Het maakt hun relatie net ietsje interessanter, ze zijn niet gewoon collega's zeg maar :']

Ik ga nu weer posten~ Maar we moeten even kijken wie Axel gaat vinden, hehe.
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyMon May 19, 2014 9:41 am

Jep jep! Moet alleen even kijken waarom ze jaloers is en hem uit de weg wilt ruimen Razz
Misschien omdat hij een draak heeft en daarom het lieverdje van Galbies zijn zoon is ofzo?
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyMon May 19, 2014 9:51 am

Ja, ik had hem sowieso ontworpen als het lievelingetje van Gallie Jr. dus dat kan prima en nu hij een draak heeft, is dat nog ietsje duidelijker. Ik kan me voorstellen dat Delihla hem daarom uit de weg zou willen ruimen, zodat zij dan Galbie's lieveling wordt :']
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyMon May 19, 2014 9:59 am

haha jah echt
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyMon May 19, 2014 12:40 pm

bah, de treinen deden lastig en zat daarna met mijn ouders te kletsen, dus ik kon vanavond helaas weinig doen waardoor jullie door mij ook niets konden doen... Maar morgen heb ik meer tijd!


We moeten alleen nog wel iets bedenken waardoor de rollen met elkaar in contact komen. Xavier heeft Axel al gevonden, en ik denk dat Isilwen ook wel in de buurt is dus als er iets gebeurt zal ze dat horen/merken en erop af gaan. Geen idee wiens kant ze dan kiest, aangezien ze allebei een draak hebben en ze dat vrij snel (al dan niet direct) door zal hebben en ze hun achtergrond niet weet. Dus wie van de twee ze zal helpen, of misschien wel allebei, zal geheel aan de acties van jullie rollen liggen Razz Ze gaat in ieder geval een bloedhekel aan Delilah hebben.
Back to top Go down
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyMon May 19, 2014 1:46 pm

Everyone is gonna hate Delihla Razz
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyMon May 19, 2014 4:51 pm

Elsa zal delilha niet moeten over axel be ik nog aant twijfelen licht er aan hoe ze doet.
ik kan misschien wat vanuit werk posten en anders post ik wat pas na 3 uur.

Al geef ik toe tot ik nog niet weet wie ik enger vind xavier of delilah...XD
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyMon May 19, 2014 5:46 pm

Wel, Xavier moet Axel natuurlijk gaan meenemen naar Gallie, dus ik denk dat Isilwen die keuze al snel zal maken xD Al moet ik wel kijken wat Xavier nu gaat doen, want die is ook zo heerlijk wisselvallig.

Haha, Delihla is awesome. Ik mag haar wel x'D
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyMon May 19, 2014 10:30 pm

Hij zal niet makkelijk meegaan XD
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyMon May 19, 2014 10:33 pm

Nee goh, Axel is eigenlijk Try maar dan met een andere naam XD
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyMon May 19, 2014 10:53 pm

haha ja die rol herkende ik ook al xD Try

Natuurlijk zal Isilwen tegen Gallie kiezen, maar als ze eerst niet weet dat Xavier voor hem werkt kan ze nog wel eens in de problemen komen Razz vandaar dat het ligt aan hoe jullie personages doen.
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyTue May 20, 2014 2:29 am

ik rageer dadelijk op het rpg even nog naar de winkel
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyTue May 20, 2014 3:10 am

Oke, nu kan hij het gaan krijgen haha xD
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyTue May 20, 2014 3:50 am

Ik heb een leuk ideetje hoe Delihla Xavier voor schut kan zetten, maar dan moet hij wel vallen om Axel mee te krijgen.
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyTue May 20, 2014 3:53 am

Oho, nu wil ik het weten ook.

Lol, Xav is nu echt zo'n van ''Hij spoog voor mijn voeten... FUCK DE MISLEIDENDE AANPAK.''
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyTue May 20, 2014 5:06 am

Daar zorgt Isilwen wel voor.
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyTue May 20, 2014 7:38 am

ik ben ook nieuwschierig

jah ik las het al....ik dacht het al tot hij dan dat zou denken van fuck ik maak hem af...
zal ik zaran dadelijk proberen zo goed mogelijk te spelen.
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyTue May 20, 2014 7:53 am

Nu wilt hij hem nog liever afmaken. Want niemand noemt Xavier kleintje en komt ermee weg XD Hij haat dat zo erg hahaha.
En probeer maar :3 Nazar moet best makkelijk zijn, gewoon een gemene koning die gemene dingen wilt en altijd gemeen is~

Ik kom er trouwens nu pas achter dat Nazar een turkse naam is en ik weet ook nog wat het is, maar ik was te dom om het op te merken xD
Nazar is dat blauwe amulet in de vorm van een oog, ook wel het boze oog genoemd. Het boze oog in vroegere tijden op zichzelf past perfect bij de koning, want vroeger werd het boze oog gezien als een oog dat dood en verderf kon brengen wanneer het naar je keek, maar nu wordt het als een middel gezien om kwaad te weren LOL.

Random trivia, gotta love it.
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyTue May 20, 2014 7:55 am

Isilwen heeft ook echt een hekel aan alledrie de anderen xD Al heeft ze delilah natuurlijk nog niet ontmoet.

Ik zat te denken dat Isilwen nu in ieder geval sterker is dan Xavier en zeker dan Axel aangezien ze een paar honderd jaar oude elf is. Omdat die twee een draak hebben en later een stuk sterker worden is dat denk ik niet heel oneerlijk. Zeker Axel kan nog veel groeien. Dat ze later meer gelijk aan Isilwen zullen zijn, en ze pas als de draken gegroeid zijn en de rijders sterker geworden zijn haar eigen ei krijgt. Dan wordt het balans in het rpg niet te erg verstoord.
Back to top Go down
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyTue May 20, 2014 7:57 am

Ik vind het goed. Delihla is gewoon een krankzinnig, jaloerse bïtch dus Razz Ze is ook sterk nu maar komt dan later, net als Isilwen op gelijk niveau met de jongens.
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyTue May 20, 2014 8:05 am

ik denk tot mijn rol als enige echt onder de indruk gaat zijn van delilah. en elsa zal haar denk ik leven willen villen XD

haha axel is ook niet de makkelijkste en hij moet niet veel mensen.
ooh dan laat ik hem zoon ketting rond zijn nek hebben dat pas er dan wel bij
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyTue May 20, 2014 8:17 am

Isilwen is inderdaad nu wel sterker dan Xavier, dat zal je later in het gevecht ook merken. Hij is dan wel jarenlang getraind en zo, maar Isilwen heeft veeeeeel meer ervaring en heeft veel langer getraind.
Als Axel en Xavier groeien met de draken, zullen ze inderdaad op ongeveer hetzelfde niveau als Isilwen komen. Dat is gewoon fair en realistisch~

Xavier mag Delihla sowieso niet, maar dat ligt aan hem. Hij mag helemaal niemand XD
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Anniek

Anniek


Posts : 23
Join date : 2014-05-18
Age : 31

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyTue May 20, 2014 10:05 am

Zou ik nog erbij kunnen? Heb weer een beetje alles op een rijtje en kan wel wat afleiding gebruiken:) En zo ja wat is dan het meest praktisch voor de balans? Zit sowieso te twijfelen wat ik worden wil:)
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg EmptyTue May 20, 2014 10:39 am

hmm misschien een drakenrijder met een al opgegroeide draak, aan de kant van de varden ofzo. dan hebben we vertegenwoordigers van de varden, elfen en het rijk. Maar wel oppassen dat je rol niet te sterk wordt... misschien een handicap als een oude wond ofzo. Oke dat is wel heel erg van de boeken afgekeken, maar zoiets. Wat best tijdelijk kan zijn.
Back to top Go down
Sponsored content





klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty
PostSubject: Re: klets topic over Land of the Dragonriders rpg   klets topic over  Land of the Dragonriders rpg Empty

Back to top Go down
 
klets topic over Land of the Dragonriders rpg
Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Land of the Dragonriders
» Klets-topicje~

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Stories of our Old bones :: OOC :: Nostalgie-
Jump to: