Stories of our Old bones
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 rpg idee

Go down 
2 posters
AuthorMessage
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

rpg idee           Empty
PostSubject: rpg idee    rpg idee           EmptySun May 18, 2014 4:40 pm

Dit is een rpg idee van mij. Ik heb hem al als orpg maar wil hem ook graag in een groeps rpg. Zijn er mensen geïnteresseerd om mee te doen?

Drukken straten, hogen wolkenkrabbers, mensen die het druk hebben. Of studenten die uit hun dak gaan na een drukke schoolstad is een van de dingen die zich kenmerken van een drukke stad. In deze stad leven meerdere bendes maar omdat ze niet gepakt willen worden door de politie hebben ze een idee bedacht om bepaalde conflicten op te lossen namelijk in een box ring. Ruzies worden er in uit gevochten. Weddenschappen worden daar in afgehandelt. Of iemand word daar gestraft. In de box ring mag alles en het gevecht stopt pas als een van de twee tegenstanders 10 seconden op de de grond ligt. De gene die 10 seconde op de grond licht verliest. De gene die rechtstaad wint.

Er zijn meerdere bendes maar we zoemen in op 2 bendes waar je bij kunt horen in dit rpg. The dragons is een van de twee bendes deze bende staat bekent om hun harde hand en disepline. Deze benden handelt op veel dingen die verboden zijn. Ze zijn heel sluw en doen alles zo tot de politie en soms andere bendes er zelfs niks van merken. De andere bende is la phoenix deze benden staat vooral bekent om het stelen van dingen. Ze zijn heel goed in stelen en dit dan weer verkopen voor een mooi prijsje.

Wat vinden jullie er van ik wil hem hier en daar wel nog wat uitwerken.
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

rpg idee           Empty
PostSubject: Re: rpg idee    rpg idee           EmptySun May 18, 2014 10:02 pm

het is wel een leuke achtergrond die je bedacht hebt, maar er zit nog totaal geen verhaallijn in. Ik bedoel, wat gaan de personages doen? wat moet er gebeuren?
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

rpg idee           Empty
PostSubject: Re: rpg idee    rpg idee           EmptySun May 18, 2014 10:06 pm

Dat wil ik nog verder uit werken
Back to top Go down
Sponsored content





rpg idee           Empty
PostSubject: Re: rpg idee    rpg idee           Empty

Back to top Go down
 
rpg idee
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» RPG vraagje/idee (moet dit hier?)

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Stories of our Old bones :: OOC :: Discussies-
Jump to: