Stories of our Old bones
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

 

 Hoi en help!

Go down 
+3
Isjitar
Ruuz
Maaike
7 posters
AuthorMessage
Maaike

Maaike


Posts : 24
Join date : 2014-05-21
Age : 30
Location : Never-Neverland

Hoi en help! Empty
PostSubject: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 10:48 am

Eeh, ja ik weet niet of dit hier moet.. Maar ik zag geen andere plek waar het onder viel.
Ik wil eventjes een paar dingetjes kwijt, als dat niet erg is!

- Willen jullie please oppassen met GOT spoilers? Ik ben bij seizoen 2, en tot nu toe is het me gelukt om alles te ontwijken op das internet.
- Wil er iemand een Wheel of Time RPG maken, net zoals vroeger? Word ik blij van.
- Iemand nog tips voor een leuke serie? Ik kijk momenteel al een stuk of 10 series, maar ik dacht: goh tips zijn altijd welkom! (Ben net begonnen aan LOST)
- Mijn taart is op. Of nouja ik heb eigenlijk nooit taart gehad, maar dat vind ik dus jammer.
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 10:53 am

- Van mij krijg je geen spoilers, want ik kijk het niet~
- Een greintje nostalgie is altijd nice. Maar ik weet niet, misschien is het handiger als we die bewaren voor wanneer we het minder druk hebben? Tenzij mensen het heel graag willen xD
- Ehm, ik heb maar weinig series gekeken. Breaking Bad was awesome, maar die heb je vast al gezien. Arrow is ook pretty nice, waarschijnlijk ook wel bekend. Eeeeeh... Yeah, laat maar haha~
- Ik maak wel taart.
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Maaike

Maaike


Posts : 24
Join date : 2014-05-21
Age : 30
Location : Never-Neverland

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 10:54 am

Oja minder druk is waarschijnlijk wel handig.. Maar het is zo leuk :c en ik ga het waarschijnlijk pas druk krijgen in september haha. Ga ook niet op vakantie, FML.
Nee Breaking Bad niet gezien en Arrow ook niet.. oeps.
JA TAART. Gezellig!
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 10:58 am

Supernatural. En ben net begonnen aan Vikings, heeft wel wat. Wel vrij hard, net als GoT maar ik vind het geweld minder "verheerlijkt" en realistischer, als een deel van hun dagelijks leven.

idd geen GoT spoilers! Ik ga ook nog kijken, ben gestopt met de boeken lezen omdat ik lui was dus alles vanaf halverwege seizoen 3 is nieuw voor me

Ik heb vorige week brownies gebakken en ze waren LEKKER!
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 10:59 am

Awww, well iedereen is binnenkort toch wel klaar? Hoop ik? Want Wheel of Time was wel echt echt echt awesome ;w;
Oh girl, you are missing out! Ga ze kijken, vooral Breaking Bad~
Taart. Taart. TAAAAAAAAART.  :fuu:
Mochten we ooit eens meeten, dan krijg je taart. Home-made, want bakken is nice. Versieren niet, dan worden dingen verlept :'D

Brownies, ah~ Ook een goed idee om te doen in het weekend: brownies bakken!
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 11:01 am

wheel of time deed ik toen niet aan mee omdat ik de boeken aan het lezen was en het rpg er zo enorm NIET op leek dat ik me eraan irriteerde xD maar nu is het alweer een poos geleden dat ik die boeken gelezen heb (of tenminste, t/m het 6e boek, daarna ben ik gestopt, is wel goed maar zo langdradig...) dus ik wil er nu wel aan meedoen. Al weet ik dus niet echt hoe jullie verhaallijnen waren enzo
Back to top Go down
Maaike

Maaike


Posts : 24
Join date : 2014-05-21
Age : 30
Location : Never-Neverland

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 11:02 am

Waar gaat het over? Vikings? En dan ga ik inderdaad maar een keer Breaking Bad kijken, hoor ik zulke goede verhalen over. Ben nu wel benieuwd.
En het hangt er ook van af met hoeveel mensen we WOT doen, qua drukte.
Tuurlijk kan je mee doen! Elke keer heb je opnieuw een andere verhaallijn en het wijst zich vanzelf. En ons RPG wijkt inderdaad nogal af van de boeken haha, maar goed. Het is ook gewoon een idee waarop de verhaallijn gebaseerd is.

Had ik ook gedaan, brownies! Alleen ik ben op dieet (wat vet goed gaat, want ik ben nu 10 kilo kwijt), en nu mag ik geen brownies meer. Al heb ik net wel een brownie (warm) met ijs erop gegeten  I love you
Huh hoezo versieren niet? Dat is het leukste aan het maken! Ik heb daar allemaal spullen voor haha, van die vormpjes en hele mooie uitstekertjes enzo.
Laten we idd maar een keer meeten, dan bak jij de taart en dan versier ik hem, met meneer augurk!
Back to top Go down
Ruuz
Admin
Ruuz


Posts : 109
Join date : 2014-05-17
Age : 29
Location : In je koelkast~

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 11:13 am

Nee, versieren is wel leuk om te doen, maar ik wil het per se perfect en pretty en dan wordt het... niet zo :'] Maar goed, oefening baart kunst zeg ik dan maar, en dan verpest ik het weer xD
Ik zou dolgraag een taart met je bakken :3 Jeej, meneer Augurk. God wat heb ik dat beestje gemist, hij komt toch wel weer in Wheel of Time he?
Back to top Go down
https://imaginecreatewrite.rpg-board.net
Maaike

Maaike


Posts : 24
Join date : 2014-05-21
Age : 30
Location : Never-Neverland

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 11:14 am

Tuurlijk haha, ik zou ook niet zonder hem kunnen denk ik..
Of we maken cakepops van allemaal uiltjes! Jaaa hahah!
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 11:15 am

supernatural gaat over supernatuurlijke dingen. Zeker de eerste 2 seizoenen zijn behoorlijk creepy, met bloody mary en spookhuizen en verlaten gekkenhuizen etcetera. Maar de acteurs zijn leuk, en zijn grappig samen xD in het begin is het heel episodisch, later komt er wel een verhaallijn in over engelen en demonen en het einde van de wereld enzo.

Vikings gaat over vikings (nee echt), over een persoon waar veel legendes over zijn.

ik moet eigenlijk ook minder snoepen >.< ben wat aangekomen de laatste paar maanden, merkte ik gister toen ik een kort broekje aandeed dat een stuk strakker zat dan een jaar geleden... Zeker omdat ik minder sport. Maarja. Ik ben lui. Ik wil alleen nog wel in mijn korset passen haha. die zijn niet bepaald goedkoop.
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 11:15 am

wie is meneer augurk ._.
Back to top Go down
Maaike

Maaike


Posts : 24
Join date : 2014-05-21
Age : 30
Location : Never-Neverland

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 11:27 am

Nee korsetten zijn inderdaad duur! Dat is echt vervelend..
Super Natural klinkt niet echt als iets voor mij, ik krijg nog steeds heel snel nachtmerries haha, arme ik! :c

Meneer Augurk is een karakter uit onze RPG's. Of nouja het is het uiltje van mijn vrouwelijke karakter. Hij komt in de meeste fantasy RPG's (en vooral WOT) altijd wel terug. Een piepklein irritant sneeuwuiltje, hij hoort er een beetje bij haha!
Back to top Go down
feniks

feniks


Posts : 91
Join date : 2014-05-18

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 4:56 pm

Taaryen maken en versieren i love it :3

Oke ik zal me inhouden over sploiers Mad

ik wil nog een rpg met zun allen
Back to top Go down
Guinevere

Guinevere


Posts : 9
Join date : 2014-05-18

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 7:45 pm

Dus, ik kan mijn hele lijst met series geven? Ik heb er heel veel gekeken en ben er ook met een aantal weer gestopt. Ik zal geen GoT spoilen, want ik ben wel up to date. Ik kijk ook trieste series, zoals Glee. Die moet je maar niet kijken want die is niet zo goed, maar het kijkt zo lekker gemakkelijk. Net als 90210, als je voor wat rijk gebitch in bent.

Lost heb ik in januari helemaal gekeken. Vet spannend. Van dezelfde makers heb je Once upon a time, werkt op dezelfde manier met van die flashbacks enzo, maar dan met sprookjesfiguren in de hedendaagse wereld. Wel grappig.
Back to top Go down
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 8:34 pm

oke mijn lijstje van series die ik momenteel volg (als iedereen dan toch bezig is) misschien vind je er nog iets leuks tussen:

- Haven
- Grimm
- Arrow
- Revenge
- Black Orphan
- Once upon a time
- Once upon a time in wonderland
- Vampire Diaries
- Game of Thrones
- The Musketeers
- Docter Who
- Supernatural
- Bones

Verder nog wat japanse anime's maar daar zal ik je niet mee lastig vallen Maaike Razz
Ik zou zeggen kijk eens op IMDB wat het allemaal is, zit op stage dus kan niet echt alles gaan uittypen.
Back to top Go down
Guinevere

Guinevere


Posts : 9
Join date : 2014-05-18

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 8:39 pm

Doctor Who ben ik mee gestopt want ik vond Rose zwaaaaaar irritant.
Back to top Go down
Maaike

Maaike


Posts : 24
Join date : 2014-05-21
Age : 30
Location : Never-Neverland

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyWed May 21, 2014 10:37 pm

Haha Glee is vreselijk, maar ik kijk het soms ook. Maar meer omdat ik van musical hou etc. Al ben ik het niet eens met wat ze met de meeste muziek doen..
Back to top Go down
Isjitar

Isjitar


Posts : 119
Join date : 2014-05-18
Age : 31
Location : Tilburg

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyThu May 22, 2014 12:11 am

Weet je wie pas irritant is? Die blonde van True Blood. Door haar ben ik gestopt met kijken.
Back to top Go down
Sanne

Sanne


Posts : 61
Join date : 2014-05-18

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyThu May 22, 2014 12:19 am

Ik heb een aflevering van True Blood gekeken, vond het belachelijk nep en ben gestopt Razz
Back to top Go down
Guinevere

Guinevere


Posts : 9
Join date : 2014-05-18

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptyThu May 22, 2014 5:54 am

Huh, ik hoorde juist dat dat wel een goede serie was. Nou ja, ik was ook nooit van plan om hem te kijken. Ben nu Agents of S.H.I.E.L.D. aan het downloaden, dat van Marvel.
Back to top Go down
Astarte

Astarte


Posts : 44
Join date : 2014-05-18
Age : 29

Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! EmptySat May 24, 2014 6:16 am

Ik kijk teveel series maar er zijn er helaas een aantal op het moment gestopt die pas weer in de herfst beginnen D:
Back to top Go down
http://www.somnium.forum2go.nl
Sponsored content





Hoi en help! Empty
PostSubject: Re: Hoi en help!   Hoi en help! Empty

Back to top Go down
 
Hoi en help!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Stories of our Old bones :: OOC :: Nostalgie-
Jump to: